vineri, 11 decembrie 2009

Iron Man 2 pregateste o campanie virala



Iron Man a fost in mod cert unul dintre hit-urile anului 2008, iar faptul ca Iron Man 2 vine abia pe 7 mai 2010 ne pune rabdarea la incercare. Totusi, pentru a compensa asteptarea, aparitia de postere si poze de pe platourile de filmare ne mai linisteste.

Succesul si viziunea abordata in primul Iron Man ne determina sa ne asteptam la un blockbuster, insa chiar daca pronosticul ar fi ca Iron Man 2 va rupe gura targului, este nevoie totusi si de o campanie de promovare puternica pentru a-si asigura dinainte de lansare succesul.

O idee buna abordata in acest sens este inceperea unei campanii virale, o campanie care sa-i implice pe cinefili cat mai mult,chiar inainte de a vedea filmul. The Dark Knight a folosit acest tip de campanie in urma cu 2 veri si a functionat perfect, asa ca nu ne ramane decat sa cadem de-acum incolo in plasa de indicii cu care ne va abunda aceasta campanie.

Totul a inceput ieri, cand a fost dat publicitatii un poster cu Whiplash, care are in fundal mai multe articole din reviste. Mai apoi a aparut primul “indiciu”: o imagine cu un articol despre Tony Stark, cu un Robert Downey Jr. foarte ganditor langa.

Care o fi conexiunea dintre ele, nu stim inca, dar sunt convinsa ca deja multi dintre noi am devenit curiosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu