sâmbătă, 5 decembrie 2009

Morgan Freeman s-a pregatit intens pentru rolul lui Nelson Mandela


Morgan Freeman a declarat ca se pregateste de ani de zile pentru rolul lui Nelson Mandela, mai exact din momentul in care insusi fostul presedinte al Africii de Sud i-a spus ca-l considera actorul perfect pentru a-l interpreta intr-un film.

Prestatia actoriceasca a lui Freeman din filmul lui Clint Eastwood, Invictus, a fost foarte elogios receptata. Actorul insista ca si-a facut temele pentru acest rol.

“Mi-a spus ca vrea intr-o zi sa-l joc intr-un film, iar eu i-am raspuns ca pentru asta am nevoie sa am acces la el si sa-l pot lua de mana”, le-a spus Freeman celor de la revista Parade. Actorul l-a intalnit prima data pe Mandela la inceputul anilor ‘90.

“Asa ca de fiecare data cand ma aflam in proximitatea lui, il studiam. Am fost foarte pregatit pentru clipa in care urma sa il joc intr-un film. Cel mai norocos moment al existentei mele a fos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu