marți, 10 noiembrie 2009

Inca o stire cu Pattinson: starul-vampir nu se spala


Daca tot zvacneste de pasiune trendul cu “bunaciunile” din saga Twilight, si zvonistica infloreste ca mucegaiul pe branza puturoasa, e momentul sa spunem si noi lucrurilor pe nume: igiena lui Robert Pattinson lasa muuuuuul de dorit.

La inceputul acestui an se soptea cu groaza si neincredere ca actorii distribuiti in franciza vampirilor supra-romantizati il cam ocolesc pe “primadona” Pattinson, nemaiputand suporta mireasma emanata de trupul nespalat al acestuia.

Se pare ca nu erau zvonuri. Ca sa vezi, Pattinson chiar pute de-ti muta nasu’.A recunoscut-o chiar dansul. Cica are prea putine haine si nu le spala nici pe alea.

“Ajung intr-un punct in care nu mai suport mirosul din jurul meu. Igiena mea personala – dezgustatoare! Pe bune, am foarte putine haine care-mi sunt pe plac si calatoresc mult, asa ca nu nu-mi prea pot cumpara altele noi.” le-a spus puturosul Pattinson celor de la revista britanica New.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu